DUNIA MOTOR6 Videos

KOLEKSI KEMALANGAN NAKAL

Gembira sakan sampai pagar rumah orang pun kau langgar.Ada pulak tu terus masuk rumah.Habis!

BELAJAR AMBIL SELEKOH

Kenapa kat selekoh selalu terbabas?.Meh lihat video ni kasi ajar caranya.Dah pandai boleh layan kona selalu.

PRANK GANAZ SAMPAI TERSONTOT

Ramai juga pencuri kat negeri omputih ni.Memang seronok lee buat prank.Sampai melambung kawan tu dibuatnya.Boleh kena buasir ni!

KOLEKSI GILA-GILA

Koleksi video motor-basikal gila-gila.Jenis tak sayang nyawa.

TAK SESUAI UNTUK YANG PENDEK

Berkonvoi guna motor ni naik Cameron Highland mahu terjun ke gaung jawabnya.

BIKERZ KENTAL SEBENAR

Kat Malaysia agaknya tak de macam ni.Perempuan pulak tu.Tengok dia bawa motor pun dah kecut.Tak tau la kalau rosak tengah jalan jadi cam ne?Nak tunda pakai kaki pun tak boleh.Jeemmm.Ini baru betul Bikerz Kental!